یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کمیته حمایت از مقاومت فلسطین

حوزه/ دبیرخانه «کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین» با صدور نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، شهادت سید ابراهیم رئیسی و یارانشان شهیدشان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دبیرخانه «کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین» با صدور نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای، گفت: شهادت جمعی از مسئولان شایسته در رأس آنان جناب آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر شهید امور خارجه جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر محور مقاومت در مجامع بین المللی و آیت‌الله آل هاشم نماینده معظم له در آذربایجان شرقی و استاندار آقای رحمتی و یارانشان شهیدشان را به حضرتعالی تسلیت عرض می نماییم.

رهبر عزیز. درد و مصیبت بزرگ است. رئیس جمهور شهید جناب آقای ابراهیم رئیسی از رؤسا و رهبرانی است که امّت ما مواضع شریف و قاطع ایشان را در حمایت از محور مقاومت از تهران تا فلسطین، لبنان، یمن و عراق حفظ می کند.

شهید رئیسی یکی از کسانی است که محکم در کنار سوریه ایستاده و از ابتدای نبرد «طوفان الاقصی» برای حمایت از مردم ما در فلسطین در مقابله با جنگ کشتار جمعی صهیونیست‌ها تلاش کرد. این رویکردی است که ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب در پیش گرفته است.

رهبر معظم انقلاب، برای عبور از این مرحله حساس که شما رهبری امّت اسلامی را در مبارزه سخت با نیروهای استکبار و سلطه و اشغالگری آمریکا ها و صهیونیست ها علیه مقدسات ما و کشورها و ملت های ما بر عهده دارید، به رهبری فرزانه شما امید داریم.

از خداوند متعال مسئلت می نماییم که طول عمر با عزّت به شما عطا فرماید و شهدا را مشمول رحمت واسعه خود قرار داده و آنان را با حضرت رسول خدا (ص) و خاندان پاکش و شهدا صلوات الله علیهم اجمعین محشور فرماید. انا لله و إنا الیه راجعون.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha