دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
ت

حوزه/حجت الاسلام پولادی گفت: رمز محبوبیت شهید رئیسی ولایتمداری بود و همواره با این اعتقاد گام بر می‌داشت و خود را سرباز ولایت و مردم می‌دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، روز گذشته مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور گسترده مردم و با سخنرانی حجت الاسلام پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام پولادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان او، اظهار داشت: اگر از آحاد مردم در مورد ویژگی‌های اخلاقی رئیس جمهور سوال کنید، آنچه چیزی که در ذهن همه مردم خطور می‌کند، خادم بودن رئیس جمهور در بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) به حدیث سلسلة الذهب اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مسأله‌ای که امام رضا(ع) در این حدیث مطرح کردند، تبیین جایگاه امامت و ولایت بود.

وی افزود: حضرت پس از بیان حدیث سلسلة الذهب و در حالی که نویسندگان قلم‌های خود را کنار گذاشته بودند، ناگهان سرمبارک خویش را از کجاوه بیرون آوردند و فرمودند: «بشرطها و شروطها و انا من شروطها»، یعنی صرف اینکه موحد باشید و به توحید الهی اعتقاد داشته باشید، کافی نیست و باید به ولایت ما نیز اعتقاد داشته باشید.

حجت الاسلام پولادی، خاطرنشان کرد: در کتاب‌های امام خمینی(ره) آمده است که تمام اختیاراتی که پیامبر مکرم اسلام(ص) داشتند ولایت فقیه دارا است، به استثناء بعضی موارد که اختصاص به خود پیامبر داشت و برای خود شخص علی بن ابیطالب (ع) متصور نیست.

وی ابراز کرد: رمز محبوبیت شهید رئیسی ولایتمداری بود و همواره با این اعتقاد گام بر می‌داشت و خود را سرباز ولایت و مردم می‌دانست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha