دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1158781
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
شهدای خدمت

حوزه/ اگر امکانِ درک شهدایی همچون بهشتی، رجایی، مدنی و... از خادمان جهادی انقلاب و اسلام را در اوایل انقلاب نداشتیم ولی در معاصر ما شخصیت هایی همچون آقای رئیسی عزیز، آقای آل هاشم محبوب، آقای امیر عبداللهیان مجاهد و رحمتی جوان انقلابی را دیدیم و شناختیم و با آنها زیستیم و تجسم عنوان جهادی بودن و خستگی ناپذیری را در این عزیزان بعینه یافتیم.

خبرگزاری حوزه | این سانحه دردناک مرا یاد سخن بزرگی انداخت که می فرمود: اگر ما در زمان پیامبر اسلام و حضرات معصومین سلام الله علیهم نبودیم و با آنها در زمان حیات جسمانی آنها، زیست نکرده ایم ولی خداوند متعال ما را معاصر با خمینی کبیر قرارمان داد و وجود روحانی و نورانی ایشان را درک کردیم و نسیم مسیحایی او در دوران حیات ما وزیدن گرفت.

در ذهنم گذشت که اگر ما وجود متعالی امام عزیز را درک نکردیم ولی خداوند متعال توفیق درکِ حضرت سید علی را به ما داد که تداعی گر بزرگیِ آن ساحل آرامش باشد و در همه مسیر، دلمان به وجود ایشان قوت می گیرد و در هر ابتلایی با تکیه بر خدا و ولی خدا دوباره بر توانمان می افزاییم و راه خدمت پیش می گیریم.

اگر امکانِ درک شهدایی همچون بهشتی، رجایی، مدنی و... از خادمان جهادی انقلاب و اسلام را در اوایل انقلاب نداشتیم ولی در معاصر ما شخصیت هایی همچون آقای رئیسی عزیز، آقای آل هاشم محبوب، آقای امیر عبداللهیان مجاهد و رحمتی جوان انقلابی را دیدیم و شناختیم و با آنها زیستیم و تجسم عنوان جهادی بودن و خستگی ناپذیری را در در این عزیزان بعینه یافتیم.

و همچنان که خبر شهادت بزرگ مردانی همچون بهشتی و رجایی و شهدای محراب و سایر یاران انقلاب در اوایل این نهضت بزرگ، سیل عواطف را جاری ساخت، امروز هم درگذشت شهادت گونه آیت الله رئیسی و همراهان مجاهدش، همان لحظات را برای ما رقم زد و قلوب مردم، مالامال از اندوه گشت ولی باز هم این موج خروشان خود را در ساحل امن رهبر عزیزتر از جانمان به آرامش می رسانیم و آرام می گیریم.


ابراهیم شریفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha