جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
رئیسی

حوزه / آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان را سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان را سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت عالم مجاهد، خادم الرضا علیه السلام، رئیس جمهور انقلابی و مردمی، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

این چهره خدوم که یکی از تربیت یافتگان حقیقی حوزه علمیه و مکتب اهلبیت علیهم السلام بود، در سال‌های با برکت زندگی خود و در سنگرهای مختلف از جمله دوران کوتاه اما حساس ریاست جمهوری، فعالیت‌ها و آثار مثبتی از خود به یادگار گذاشت که بعضی از نتایج آن مشهود و بعض دیگر در آینده به ثمر خواهد نشست.

حوزه علمیه همدان شهادت این خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزش و همراهان ایشان به‌ویژه شهید آیت الله آل هاشم، را به محضر امام عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، عموم ملت عزیز ایران و خانواده‌های محترمشان تسلیت عرض نموده و برای شهدای عزیز رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت می‌نماید.

رضایت نائب امام زمان، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی که از پیام تسلیت ایشان کاملا مشهود است گوارای وجود آن عزیز سفر کرده باد.

حشرهم الله مع اولیائهم.

سید مصطفی موسوی اصفهانی

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha