یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت در حوزه علمیه استان قزوین

حوزه/ فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شهید رئیسی یار امام و رهبری عزیز در چهار دهه پرافتخار انقلاب و شخصیتی مردمی و خوش سابقه در همه پست‌های خدمتی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت که از سوی مدیریت حوزه علمیه استان قزوین و در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، گفت: شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نجیب، با اخلاق و مردمی کشورمان در صدر اخبار دنیا قرار گرفت و امروز شما مشاهده می کنید که یک چهارم دنیا برای رئیس جمهور مکتبی و انقلابی این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزادار هستند.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی یار امام و رهبری عزیز در چهار دهه پرافتخار انقلاب و شخصیتی مردمی و خوش سابقه در همه پست‌های خدمتی بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: فعالیت خالصانه در دوران خادمی حرم امام رضا (علیه السلام)، خدمت در دستگاه قضا و دولت، از ایشان یک چهره مردمی، تزریق کننده آرامش به فضای سیاسی کشور و حلال مسائل کلان در عرصه حکمرانی به یادگار گذاشته است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم علاوه بر مردمی بودن، فعال سازی دیپلماسی و نقش آفرینی در صحنه های مهم بین‌المللی، دستاوردهای بزرگی داشت که نام پرافتخار دکتر حسین امیرعبداللهیان در این میدان می‌درخشد.

وی اظهار کرد: پرچم تطبیق میدان و دیپلماسی با نام اولین وزیر خارجه شهید در تاریخ ملت بزرگ ایران ماندگار شد.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: روز گذشته صحنه های زیبایی مانند تضرع و نیایش اقشار مختلف مردم در مساجد و خیابان‌ها نشان داد، جامعه ایرانی با وجود تکثر در نگاه و علایق سیاسی در بزنگاه‌ها وحدت و انسجام خود را به رخ خواهند کشید.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: تجربه تاریخی شهادت شهیدان رجایی و باهنر، شهدای دستگاه قضایی به ویژه سیدالشهدای حقوقدانان دکتر بهشتی و یارانش و اینک شهادت سیدالشهدای خدمت  سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، نشان داد که شهادت چهره‌های خدوم، عامل پویایی، وحدت و انسجام بیشتر در جامعه و تقویت امنیت ملی است.

وی ادامه داد: بی شک و تردید اعلام می کنیم به فضل خدا و با وجود رهبری عزیز و ساختار قوی جمهوری اسلامی، هیچ اختلالی در روند اداره کشور به وجود نمی‌آید و همه مسئولان و مدیران و نیروهای خدوم در بخش های مختلف، برای پیشبرد امور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی پای کار هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به برگزاری انتخابات در روز هشتم تیرماه سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: ان شاءالله در روز هشتم تیرماه سال جاری با حضور باشکوه و گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای یک بار دیگر حماسه باشکوه و بی نظیری را رقم خواهیم زد.

  شهید رئیسی یار امام و رهبری عزیز در چهار دهه پرافتخار انقلاب بود

  شهید رئیسی یار امام و رهبری عزیز در چهار دهه پرافتخار انقلاب بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha