چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس اسبق دیوان عدالت اداری شهادت رئیس جمهور و هیت همراشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس اسبق دیوان عدالت اداری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

خبر جانگداز شهادت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی, رئیس جمهور انقلابی و مردمی و پرتلاش نظام جمهوری اسلامی ایران و سایر همراهان ایشان موجی از اندوه و غم را برای مردم عزیز ما و همه ی علاقه‌مندان به نظام اسلامی در سراسر دنیا به وجود آورد.

تلاش‌های پر ثمر آن شهید عزیز در طول خدمت در عرصه قضا و در آستان قدس رضوی و بالخصوص در دوران کوتاه ریاست جمهوری میراث ماندگار و ذخیره ارزشمندی برای آن شهید ارجمند می باشد.

پیروی خالصانه آن شهید از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و حرکت در خط اصیل حضرت امام راحل رضوان الله تعالی علیه از ویژگی‌های بارز آن شهید بزرگوار بود.

این جانب این حادثه جانگداز را به محضر حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف و به محضر رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی و خانواده این شهیدان و عموم ملت شریف ایران تسلیت می گویم و رضوان الهی را برای همه‌ی این شهیدان و آرامش و صبر را برای همه‌ی بازماندگان از درگاه خداوند مسئلت دارم.

محمد کاظم بهرامی
رئیس اسبق دیوان عدالت اداری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha