چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
پیام

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور سیاستمداری پرکار و چهره‌ای مردم دار بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور کوشا، متواضع، مردم دار و انقلابی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و شخصیت‌های عزیز همراه دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم و جمعی دیگر طی سانحه هوایی سقوط بالگرد موجب تاثر بسیار و تالم فراوان گردید.

این حادثه سخت و دردناک را که ضایعه‌ای بزرگ برای کشور است، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم وفادار و قدرشناس ایران و نیز خانواده و نزدیکان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی واجد ابعاد شخصیتی ارزنده و ظرفیت‌های مدیریتی قابل توجهی بود و همچنان که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنرانی خود فرمودند، چهره‌ای مغتنم برای جامعه به حساب می‌آمدند.

بی گمان نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تواضع مثال زدنی و برخاسته از عمق جان و رفتارهای آمیخته از بی آلایشی که در هر موقعیت و مناسبتی از خود نشان می‌داد گره خورده است و حضور این خصلت نیک در رفتار فردی و عملکرد اجتماعی ایشان، به رغم برخورداری از جایگاهی که بی نیازی به دیگران را سبب شده بود، هیچ گاه از یادها فراموش نخواهد شد.

وی سیاستمداری پرکار، مسئولی کوشا و چهره‌ای بسیار مردم دار به حساب می‌آمد.

شوق مثال زدنی به رفع و رجوع مشکلات مردم و پرهیز از فاصله‌گذاری‌های بی‌ جهت و دشواری آفرین اداری از دیگر ویژگی‌های وی بود.

صدور دستورهای صریح و پی گیری‌های سریع جهت حل مشکلات مردم و حضور صمیمی میان خیل مردم و توجه به خواست و علایق آنان بخشی از کیش و منش شخصیتی این عزیز سفر کرده بود.
بی گمان شهادت این چهره بسیار برجسته و خدوم که ارادت ویژه و شوق قلبی ویژه ایشان به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جوانب مختلف رفتار سیاسی و سلوک اجتماعی شان موج می‌زد، سخت و جانکاه است ، با این حال بی گمان مردم ایران، تحت زعامت رهبر فرزانه خود، از این موقعیت خطیر با موفقیت عبور می‌کنند و طمع دشمنان را باری دیگر ناکام و ناتمام می‌گذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha