یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام محمد حاجی زاده

حوزه/حجت الاسلام حاجی زاده گفت: شهید رئیسی شخصیتی خستگی ناپذیر بود که در راه خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دیر ظهر امروز در آیین گرامیداشت شهدای خدمت، اظهار داشت: سیره و روش اهلبیت علیهم السلام این است که در کنار معنویت و عبادت خداوند، خدمت به خلق هم داشته باشند و این دو مکمل یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه محبوبترین افراد نزد خداوند کسی است‌ که بیشتر به مردم خدمت می کند، افزود: خدمتگزاری به مردم یکی از ویژگی های یاران صدیق امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شخصیتی خستگی ناپذیر بود که در راه خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت.

وی با اشاره به حضور جمعیت کم نظیر در تشییع رییس جمهور و همراهان شهیدش، عنوان کرد: اگر انسان بنده خوب خدا باشد، خدا در همین دنیا هم خدمات او را جبران می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دیر با اشاره به صبر و متانت شهید رییسی در برابر ناملایمات و کنایه ها و زخم زبان ها، یادآور شد: در دوره کوتاه خدمت این شهید در کسوت رییس جمهور، عده ای ناسپاسی و نقد غیرمنصفانه کردند اما ایشان خود را خدمتگزار همه مردم حتی مخالفان می دانست.

وی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی در راه خدمت به مردم از سرزنش ها خسته نمی شد، بیان داشت: رئیس جمهور شهید، ریاست را برای خودش نمی خواست بلکه ریاست را در خدمت به مردم می دید.

حجت الاسلام حاجی زاده ابراز کرد: مسئولینی که رئیس جمهور و همراهان شهید او را دیده و درک کرده اند، کارشان سخت است و باید حواسشان جمع باشد و در راه خدمت به مردم خواب راحت نداشته باشند.

وی افزود: رئیس جمهور جدید باید تمام وقت و انرژی خود را برای مردم خرج کند، چون مردم شخصیتی همچون شهید رئیسی را دیده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دیر خاطرنشان کرد: ما مردم هم باید حواسمان باشد که مبادا نسبت به مسئولی که خدمتگزار است و کارش را به درستی انجام می دهد، حرف ناشایست بزنیم.

وی ادامه داد: شهید رئیسی امام رضایی زندگی کرد و چقدر خوب امام رضا(ع) او را خرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha