دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام سید محمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک حجت و تراز برای سیاسیون جامعه ما بوده و حجت را برای همگان تمام کرد.

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت شهادت حضرت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و جمعی از خادمان ملت، اظهار داشت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شخصیت بی‌ادعایی بود که ذره‌ای منیت و هوای نفس در وجودش راه نداشت و حیف بود این مرد الهی به فیض شهادت نائل نگردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تربیت شده مکتب قرآن و اهل بیت علیه السلام و امامین انقلاب بود و این سرباز مخلص ولایت آنقدر از لحاظ روحی رشد نمود که با شهادتش وجدان بشریت را مدیریت و تحولی عظیم در داخل کشور و عرصه بین المللی ایجاد کرد.

حجت الاسلام سادات در ادامه بیان داشت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک حجت و تراز برای سیاسیون جامعه ما بوده و حجت را برای همگان تمام کرد.

این استاد حوزه اظهار کرد: حاصل تلاش این عالم مجاهد و نستوه ایجاد آرامش سیاسی و امید در داخل کشور و تبیین شعار «ما می‌توانیم» برای جامعه ایرانی و اعتلای نظام مقدس اسلامی در سطح بین المللی و خدمت بی‌منت به محرومان جامعه بود و سرانجام بر سر راه این هدف مقدس جاودانه شد و شهد شهادت را نوشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: پیکر سوخته این مرد الهی و همراهانش نیرویی پایدار برای حرکت پرشتاب خط پیشرفت و عدالت در گام دوم انقلاب خواهد بود و تشییع باشکوه بی‌نظیر سید محرومان ثابت کرد خواب بازگشت غرب‌گرایان و اشرافیان به عرصه مدیریت کشور تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha