دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: اجتماع مردم در تشییع پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان در روزهای گذشته لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بود که هیچ اختلالی در اداره کشور وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان، اظهار داشت: از تمام مردمی که در مراسم و مجالس متعدد برای ایشان یادبود برگزار کردند تقدیر و قدردانی دارم.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز مراسم یادبود و تشییع پیکر شهید قدیمی در شهر زنجان و ابهر با حضور وصف‌ناپذیری انجام شد، گفت: صمیمانه از مردم استان تقدیر و تشکر دارم.

امام جمعه زنجان با اشاره به چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول بیان کرد: این روز انصافا سمبل ایستادگی و مقاومت و پایداری شد و امام راحل فرمود خوزستان دین خود را برای اسلام و انقلاب ادا کرد.

وی با اشاره به پنجم خرداد که نتیجه استقامت و مقاومت است، افزود: قسمت جنوب لبنان در اثر مقاومت مردم و حزب‌الله از اشغال رژیم جعلی آزاد شد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به هفت خرداد ۵۹ بیان کرد: در این روز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه حکومت استبدادی به حکومت مردمی و نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت، افزود: شکل اداره این نظام مردم سالاری شد و پایه آن قانون و قراردادهای اجتماعی بود که مردم در عرصه‌های مختلف وظایف خود را انجام دادند. بنابراین صاحب انقلاب مردم هستند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

وی در بخشی دیگر با بیان اینکه از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم به اعتمادی که مردم به آنان داشته‌اند توجه ویژه داشته باشند، یادآور شد: پیروز این عرصه مردم هستند و انتظار مردم این است که قانون در استان و در حوزه انتخابیه اجرا شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انتظار این است نمایندگان در تدبیر قوانین دقت داشته باشند، گفت: باید به مسائل اولویت‌دار پرداخته شود و نمایندگان با هم اتحاد و همدلی داشته باشند و برای بهبود شرایط تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه همه با هم دست در دست هم پشت سر امام مسلمین هستیم ادامه داد: اجتماع مردم در تشییع پیکر شهدا در روزهای گذشته یک نوع لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است که هیچ اختلالی در اداره کشور وجود نخواهد داشت، مردم نیز با این حضور به صورت غیر مستقیم گفتند آقاجان ما هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha