دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/ وداع با پیکر شهید حسین امیر عبداللهیان در حرم مطهر رضوی

حوزه/امام جمعه نظرآباد گفت:شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موقف خدمت، در جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه کند؛ و میراثی گران‌بهاء برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام قادر محمدی با اشاره به شهادت ریاست جمهور و همراهان ایشان و پیام تسلیت مقام معظم رهبری گفت: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب برای شهادت شهید رئیسی و سایر شهدای خدمت و بیان خصوصیات و توصیفات، گویای فصلی از ابعاد شخصیت بزرگ شهید رئیسی است.

خطیب نماز جمعه نظرآباد به حضور کم نظیر مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: حضور کم نظیر مردم در تشییع شهدای خدمت باردیگراقتدار ملت ایران در تبعیت از رهبر معظم انقلاب رابه رخ جهانیان کشید و بزرگداشت شهدای خدمت از سوی هیئت های عالی‌رتبه خارجی، عزت‌آفرین و مکمل حماسه میلیونی در تشییع تاریخی است.

وی افزود:شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موقف خدمت، در جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه کند؛ و میراثی گران‌بهاء برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت.

وی یادآور شد:شهیدجمهور از خادمی امام رضا علیه السلام با کراهت و صرفاً به‌خاطر اطاعت امر ولی فقیه به قوه قضاییه آمد و از آنجا با اصرار بسیاری به‌دستگاه اجرایی کشور پانهاد و شهید رییسی از همان اول عهدش با امام و امت این بود، اطاعت از ولایت و خدمت به امت.

امام جمعه نظرآباد افزود: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصویر زیبایی از جایگاه امامت مردم را خلق کرد،وی نماد امام جمعه‌ی مردمی و برای مردم بود.

حجت الاسلام قادر محمدی در ادامه از شهید امیرعبداللهیان نیز به نیکی یاد کرد و گفت:شهید امیرعبداللهیان الگوی سیاست انقلابی بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قطار انقلاب همواره به سمت پیشرفت و توسعه در حال حرکت است و هیچگاه متوقف نخواهد شد افزود: مردم عزیز ومسئولین خود را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه آماده کنند و در انتخابات پیشرو مردم کسی را انتخاب کند که راه شهید حجت الاسلام والمسلمین رییسی را ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha