دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
جامعۃ الامام امیر المومنین (ع) نجفی ہاؤس ممبئی میں یاد شہداء کے ہمراہ تقریب عمامہ گزاری کا انعقاد 

حوزه/ با یاد و خاطره شهدای خدمت، مراسم عامه گذاری در حوزه علمیه جامعة امام امیرالمومنین (ع) هند برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» بمناسبت ولادت امام هشتم علی بن موسی رضا (ع) مراسم عمامه گذاری در حوزه علمیه جامعة امام امیرالمومنین (ع) بمبئی هند برگزار شد. که در آن یاد شهدای خدمت، خادم الرضا آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه ایران و امام جمعه تبریز را گرامی داشتند.
اساتید از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید محمد زکی حسن، حجت الاسلام و المسلمین سید کلب حسن، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد قیصر، حجت الاسلام و المسلمین جوهر عباس خان، دکتر خیاط عزمی و طلاب این حوزه در این مراسم شرکت کردند.
در این مراسم طلاب فارغ التحصیل به دست حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی مدیر این حوزه علمیه ملبس به لباس روحانیت شدند و همچنین توسط حجت الاسلام و المسلمین سید محمد زکی حسن، به طلاب ممتازین نیز اسناد و هدایا داده شد.
در پایان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی ضمن ایراد سخنرانی، یاد شهدای خدمت را گرامی داشت و لباس روحانیت را به طلاب فارغ التحصیلان تبریک گفت.
لازم به ذکر است که به مناسبت شهادت رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، تدارک زیادی برای این مراسم دیده نشده بود و مراسم بسیار ساده برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha