دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
توزیع البسه

حوزه/ مدیر گروه جهادی امام حسین علیه السلام شهر یاسوج از توزیع ۳۵۰ میلیون ریال البسه بچه گانه و زنانه بین نیازمندان شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید عبدالحمید خرم رئیس گروه جهادی امام حسین علیه السلام شهر یاسوج، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور همراهانش، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی هم مانند برادر شهیدش سردار سلیمانی مرد میدان و به تعبیر رهبر حکیم جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای مرد خستگی‌ناپذیر و برای کشور مغتنم بود.

استاد حوزه علمیه علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر یاسوج با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سید ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: ایشان در مدت زمان خدمت خود در منصب ریاست جمهوری هیچگاه منیتی نداشت و مردی متواضع ،خالص و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به تشییع میلیونی پیکر وی در شهرهای مختلف، افزود: حضور خودجوش مردم در خیابان‌ها، حسینیه‌ها و مساجدها و تأثر مردم از این حادثه و عزاداری و ابراز ارادت مردم و اظهار ناراحتی آنها همه بیانگر میزان محبوبیت و جایگاهی است که حجت الاسلام والمسلمین شهید رئیسی در دل مردم پیدا کرد که امیدواریم ما و مسئولین امثال ایشان را به عنوان الگو قرار داده و در انجام امور محوله سستی نکنیم و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در عمل پیرو راستین آنها باشیم.

حجت الاسلام خرم در ادامه با اشاره به فعالیت‌های جهادی این گروه، اظهار کرد: به همت تعدادی از خیرین نوع دوست، مبلغ ۳۵ میلیون تومان البسه بچه گانه، مردانه و زنانه خریداری شد و بین خانوارهای نیازمند به نیابت از این حادثه غمبار توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، اهدای جهیزیه، اردوهای زیارتی، طبخ غذای گرم، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، برگزاری مراسم مذهبی، دیدار و سرکشی از خانواده‌ها نیازمندان، خانواده‌های معظم و معزز شهدا صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha