سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
براتعلی خوری

حوزه/ رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از ارائه ۳۳ هزار و ۸۶۷ خدمت به نیازمندان از محل زکات در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در استان سمنان شاهد آغاز جمع‌آوری زکات واجب هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام‌ براتعلی خوری، رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۸ سری جهیزیه، ۷۰۲ کمک‌هزینه درمانی، ۶۶۳ کمک‌هزینه تحصیلی، کمک به آزادی یک زندانی، مرمت و بازسازی ۴۲ واحد مسکونی، پرداخت  ۱۶ هزار و ۷۵۱ معیشت و ۱۵ هزار و ۶۹۰ خدمت دیگر به نیازمندان استان سمنان از محل زکات در سال گذشته ارائه‌شده است.

وی با بیان اینکه  صد در صد زکات جمع‌آوری‌شده صرف امور نیازمندان شده است، خاطرنشان کرد: ۱۶۰ روستا دارای اقلام زکات هستند که زکات واجب خود را باهدف دستگیری از نیازمندان به دبیرخانه شورای زکات استان پرداخت می‌کنند.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از ارائه ۳۳ هزار و ۸۶۷ خدمت به نیازمندان از محل زکات در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در استان سمنان شاهد آغاز جمع‌آوری زکات واجب هستیم.

حجت‌الاسلام‌ خوری به همکاری ۲۰۲ عامل افتخاری زکات در روستا و شهرهای استان سمنان اشاره و اذعان داشت: ۹۶ مبلغ افتخاری و مقطعی در امر نهادینه کردن فرهنگ زکات با این نهاد در استان سمنان همکاری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha