دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر /  مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت در همدان

حوزه / استاندار همدان، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی، گفت: سیدالشهدای خدمت نمونه‌ای بارز از یک مسئول و مدیر انقلابی در تراز جمهوری اسلامی بود که همواره بر خدمت بی‌وقفه به مردم تأکید می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، با تأکید بر اینکه یاد و خاطره شهیدان خدمت همواره در قلب ملت ایران زنده خواهد ماند، اظهار داشت: خدا را شاکریم که با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب‌اسلامی، در مسیر خدمت به مردم ایران اسلامی گام برمی‌داریم.

وی افزود: با وجود مصائب شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان و همچنین شهادت شهید رجایی و باهنر در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی و دیگر یاران امام راحل(ره) طی سال‌های بعد، اما انقلاب مردم ایران همچنان با صلابت و استوار به مسیر خود ادامه داده است.

استاندار همدان، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی، یادآور شد: سیدالشهدای خدمت نمونه‌ای بارز از یک مسئول و مدیر انقلابی در تراز جمهوری اسلامی بود که همواره بر خدمت بی‌وقفه به مردم تأکید می‌کرد.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی خاطرات بسیار خوبی از همدان داشت و همواره جویای احوال مردم استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین بود.

قاسمی فرزاد، با بیان اینکه حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، نشان‌دهنده اخلاص و مردمی بودن شهید رئیسی و دیگر شهدا بود، گفت: دولت سیدالشهدای خدمت با تلاش شبانه‌روزی، طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان که طی ۱۷ سال تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشت را به بهره‌برداری رساند و گامی بزرگ در جهت رفع مشکل کمبود آب در این استان برداشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha