جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی

حوزه/ کارشناس امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری خطاب به مبلغان حوزوی گفت: شما یک فرد میدانی دیپلماسی عمومی هستید و باید کلمات، گفتار، شنیده‌ها و موضع‌گیری‌هایتان اعم از مسائل سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و ... باید حساب شده باشد، همان طور که یک دیپلمات ورزیده در بیان کلمات خود احتیاط زیادی می‌کند که رعایت جوانب را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، نشست تخصصی هم‌اندیشی تشکل‌های بین‌المللی حوزوی با معاونت بین الملل دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی ایوان شهر ری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، کارشناس امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در این نشست با ابراز خرسندی از دیدار با جهادگران عرصه تبیین و مبلغین جهادی، گفت: به هر میزان که درجه اخلاص و تقوای خود را بالا ببریم هم راهگشای جهت مسئولین و هم جهت میدانی است.

وی افزود: مشی و سیره و منش یک مبلغ باید به گونه‌ای باشد که وقتی با هر زبان و فرهنگی که روبه‌رو شد مردم او را بپذیرند. اگر مردم به او ایمان آوردند حرف هایش را هم می‌پذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خطاب به مبلغان حوزوی، گفت: وقتی به هر منطقه‌ای شما را منتسب به جمهوری اسلامی، شیعه و اسلام می‌کنند.

کارشناس امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: شما یک فرد میدانی دیپلماسی عمومی هستید و باید کلمات، گفتار، شنیده‌ها و موضع‌گیری‌هایتان اعم از مسائل سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و ... باید حساب شده باشد، همانطور که یک دیپلمات ورزیده در بیان کلمات خود احتیاط زیادی می‌کند که رعایت جوانب را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مبلغان بین‌المللی حوزوی مرد میدان هستند و باید در میدان هم بمانند، افزود: مبلغان زمانی می‌توانند از فرصت خوب استفاده کنند که با نهادهای فرهنگی و نمایندگی مقام معظم رهبری در آن کشور هماهنگ باشند، که اگر اینگونه نباشد بهره‌برداری لازم صورت نمی‌گیرد. کار خود را با این مراکز هماهنگ کنید تا درجه موفقیت شما بالاتر برود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha