دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
طرح بفرمایید بهشت

حوزه/ طرح تبلیغی «بفرمایید بهشت» به مناسبت هفته ملی جمعیت از سوی اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طرح تبلیغی «بفرمایید بهشت» به مناسبت هفته ملی جمعیت از سوی اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

اهداف این طرح تبلیغی شامل تبیین ارزشمندی نقش مادری در بهشت خانواده، تقدیس و تبیین ارزشمندی فرزند پروری و فرزند آوری از نظر درون دینی و برون دینی در ذهن مخاطب، پاسخگویی به شبهات "فرزند پروری و فرزندآوری، تشویق به ازدواج بهنگام و آسان، تبیین ثمرات ازدواج بهنگام و تاثیر آن بر پایداری خانواده و تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

اجرای برنامه های سخنرانی و تبلیغ چهره به چهره توسط مبلغان به صورت گروهی و انفرادی در محلات و کانون‌های مساجد پایگاه‌های بسیج، هیئات مذهبی، بوستان‌ها و سرای محله‌ها و... از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های این طرح است.

زمان اجرای طرح از ۲۹ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۴۰۳ است و مبلغان فعّال در عرصه جمعیت پس از فعالیت در این زمینه به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir/ مراجعه و گزارش تبلیغی خود را ارسال کنند.

مهلت ثبت و ارسال گزارش‌های تبلیغی در سامانه شمیم تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha