چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
کد خبر: 1160769
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
مستوره

در نشست خبری «اولین جشنواره ملی فرهنگی-هنری مستوره» اعلام شد که با استقبال دانشجویان ۱۳۵۰ اثر از ۳۱ استان به جشنواره ارسال شده است که بیش از ۵۵۰ اثر در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی می‌باشد.

‌به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست خبری «اولین جشنواره ملی فرهنگی-هنری مستوره» با حضور سردار کبیری پور جانشین سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) و فاضلی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و اصحاب رسانه، سه شنبه هشتم اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

دکتر فاضلی در این نشست ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه با معرفی اجمالی دانشگاه و تبیین اهداف و سیاست‌گذاری‌ها به بحث اصلی نشست و «اولین جشنواره ملی فرهنگی-هنری مستوره » اشاره کرد و گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم از سال گذشته در راستای تحقق دانشگاه نسل چهارم و تحول‌آفرین به دنبال نقش‌آفرینی در ابعاد اجتماعی و فرهنگی، طرح اجرای جشنواره به قرارگاه ۱۹ دی به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی را ارائه داد و جشنواره فرهنگی و هنری مستوره پیرامون الگو سازی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها شکل گرفت و در ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲آغاز به کار کرد

وی بیان داشت: در این طرح ۱۸۰ آموزشکده فنی و حرفه‌ای در سطح کشور با ۱۸۲ هزار دانشجو و دانشجویان دانشگاه‌های قم مخاطب جشنواره بودند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: الگوسازی و شخصیت‌شناسی پیرامون حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، عفاف و حجاب، زیست عفیفانه و قم قطب گردشگری مذهبی ایران محورهای این جشنواره می باشد.

فاضلی اضافه کرد: در این طرح به دنبال توانمند سازی آموزشی نسل جوان، دوازده کارگاه برخط برای دانشجویان سراسر کشور و دو کارگاه حضوری در قم با موضوع مد و لباس برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم بیان داشت: با استقبال دانشجویان ۱۳۵۰ اثر از ۳۱ استان به جشنواره ارسال شده است که بیش از ۵۵۰ اثر در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha