چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
جانشین سپاه قم

سردار کبیری پور از حمایت قرارگاه ۱۹ دی از طرح‌های مختلف در خصوص الگوی پوشش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار مهدی کبیری پور در نشست خبری اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری مستوره که بعدازظهر سه شنبه در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی قم برگزار شد اظهار داشت: قرارگاه ۱۹ دی به‌واسطه دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص فرهنگ و پوشش و آنچه به‌صورت بصری در قم وجود داشت تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد: یک اتفاق در مرحله جدید قرارگاه ۱۹ دی تشکیل محورهای عملیاتی برای جامعه هدف بود که یکی از این محورهای مهم دانشگاه، آموزش پرورش، اماکن دولتی، زیارتی و بازارها بود.

وی بیان داشت: محور دانشگاه به‌عنوان یک بخش تأثیرگذار در فرهنگ عمومی تعریف شد جشنواره فرهنگی و هنری مستوره با ابتکار دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای معرفی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به‌عنوان الگوی زن سوم مدنظر قرار گرفت.

کبیری‌پور خاطرنشان کرد: جنس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر پایه هنر است؛ از سال گذشته این جشنواره آغاز به کار کرد و امروز محصول آن برداشت شد، سپاه استان قم به‌عنوان دبیر قرارگاه ۱۹ دی از طرح‌های مختلف در خصوص الگوی پوشش حمایت می‌کند و اگر طرح کارشناسی شده و مناسب بود حتماً از طرف قرارگاه مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه قم تأکید کرد: جشنواره فرهنگی و هنری مستوره می‌تواند امتداد داشته باشد تا اقشار مختلف با زبان هنر زندگی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها را به تصور بکشند و از طرفی دیگر موضوعات در خصوص فرهنگ و پوشش بصری جامعه را به تصویر بکشد.

وی با اشاره به اینکه دفتر قرارگاه ۱۹ دی در مصلی قدس مستقر است، عنوان داشت: کار اصحاب رسانه در این جشنواره مهم است تا آن را به‌درستی در فضای مجازی نشر دهند تا گام دوم این جشنواره با جامعه مخاطب بیشتر برگزار شود و این طرح به بازار منتقل شود؛ در این زمینه هنرمندان خوبی داریم تا طرح‌های فاخر را وارد بازار کنند.

کبیری پور اضافه کرد: الگوهای پوششی که نسل امروز می‌پذیرد در این طرح‌ها وجود دارد و علاوه‌برآن یکی از پیام‌های این جشنواره می‌تواند اشتغال‌زایی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha