یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تجمع علمای مسلمان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان از نروژ، ایرلند و اسپانیا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین قدردانی کرد و گفت: این امر در را به روی کشورهای بیشتری برای به رسمین شناختن فلسطین باز می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شورای مرکزی « تجمع علمای مسلمان» پس از نشست دوره ای خود در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن صهیونیستی برای دویست و بیست و نهمین روز به ماجراجویی‌های جنایت‌بار خود ادامه می‌دهد که هر روز بیشترین میزان جنایات فجیع و قتل عام علیه مردم فلسطین را مرتکب می شود و از طریق آنها نتانیاهو نمی خواهد این مسئله را بپذیرد که او به سمت یک شکست فاجعه بار برای خود و ماشین جنگی اش پیش می رود و خود راضی است زیرا اعلام می کند که به پیروزی نهایی بر حماس دست خواهد یافت.

این تجمع افزود: این به طور مطلق اتفاق نمی افتد و شکست به دنبال او خواهد بود و شکست نتیجه عملی و واقعی جنگ غزه خواهد بود.

تجمع علما خاطرنشان کرد: صدور حکم دستگیری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت وزیر دفاع وی از سوی دادگاه کیفری بین المللی، گواه آن است که علیرغم همه ظرفیت های سیاسی عظیم و حمایت های فراوان ایالات متحده آمریکا، دیوان کیفری بین المللی نتوانست از موضوع جنایات نتانیاهو علیه مردم فلسطین عبور کند.

این تجمع ادامه داد: پایداری مردم فلسطین تا به امروز و مقاومت قهرمانانه آنها در مقابل ماشین ویرانگر و کشتار صهیونیستی نشان از عدم تسلیم این مقاومت در برابر شکست و فروپاشی است و شکست سرنوشت صهیونیست ها خواهد بود؛ دشمنی که برای تداوم اشغال سرزمین فلسطین می جنگد.

تجمع علما گفت: خداوند از ظالم حمایت نخواهد کرد اما در نهایت مظلوم به حق خود می رسد و سرزمین خود را آزاد می کند و قهرمانی هایی که امروز در فلسطین اشغالی انجام می شود بهترین گواه آن است.

تجمع علمای مسلمان همچنین از نروژ، ایرلند و اسپانیا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین قدردانی کرد و گفت: این امر در را به روی کشورهای بیشتری باز می کند که حق کشور فلسطین را به عنوان یک کشور عادی به رسمیت بشناسند و در نتیجه این امر منجر به جدایی جهان از صهیونیست ها و از دست دادن آنها حتی کسانی که در کنار صهیونیست ها بودند، می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha