چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: توسعه فضای انقلابی و ارتقای علمی، مطالبه رهبر معظم انقلاب از دانشگاه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر فرزاد جهان‌بین طی سخنانی در همایش سراسری اساتید درس اندیشه‌ها و وصایای امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی ابراز داشت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان بزرگوار ایشان یک حادثه و ضایعه دردناک و غیرمنتظره بود اما بی شک خون این شهدا آثار و برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی خواهد داشت.

وی‌ با اشاره به این که حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی سه مطالبه مقام معظم رهبری از دانشگاه ها و از جمله دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: همانطور که دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد تأکید دارد، مسئولیت گسترش فضای انقلابی برعهده شبکه اساتید درس اندیشه‌ها و وصایای امام (ره) است. با توجه به اهمیت این موضوع و در آستانه ایام ارتحال حضرت امام (ره) این اجلاس سراسری به میزبانی واحد یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب تمدنی است و می‌توان جهان را به پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن تقسیم کرد به همین دلیل لازم است از اساتیدی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی که تلاش می‌کند معارف انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل را تبیین و نظریه‌پردازی کند، تقدیر کنیم.

در ادامه این مراسم، همسر سردار شهید سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور به بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: التزام به ولایت جوهره و شاکله شخصیت شهید موسوی بود و همه تلاش و سخت‌کوشی ایشان برای این هدف بود. شهید موسوی همواره تأکید داشت که با قدم و قلم و زبان باید در مسیر ولایت قدم برداریم. در نهایت این شهید عزیز در راه آرمان‌ها و خدمت به ایران عزیز و مردم ایران جان خود را فدا کرد.

گفتنی است در این نشست، از حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی پژوهشگر علوم دینی و سیاسی، استاد تمام گروه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور دکتر طهرانچی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha