چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
بازدید نماینده ولی ولی فقیه از مركز تحقيقات و آموزش كشاورزی و منابع طبيعی خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع رئیس و معاونین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان حضور پیدا کرد و ضمن شنیدن دستاوردها و فعالیت های آن، نسبت به استمرار اقدامات در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه خوزستان و امام جمعه اهواز باحضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ابتدا در جمع رئیس و معاونین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان حضور پیدا کرد و ضمن شنیدن دستاوردها و فعالیت های آن، نسبت به استمرار اقدامات در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب تاکید کرد.

امام جمعه اهواز در ادامه از بخش های مختلف تحقیقاتی، پژوهشی، آزمایشگاهی و مهارت آموزی مرکز بازدید و به دست اندرکاران آن خداقوت گفت و از تلاش های آنها در راستای خودکفایی استان خوزستان و کشور قدردانی کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، گفت: امیدواریم بتوان در انتخابات پیش رو شخصیتی را انتخاب کرد تا راه و روش شهید رئیسی را ادامه بدهد.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب شخصیت هایی رو از دست دادیم‌ و باوجود آنکه ریشه های انقلاب هنوز مستحکم نشده بودند اما انقلاب به مسیر خود ادامه داد اکنون نیز کشورهای با رهبرهای حکیمانه رهبرمعظم انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: علم به هر میزان که توسعه پیدا کند، اگر در مسیر صحیح و با کنترل کننده مناسب مورد توجه نباشد خطرناک است فلذا کنترل کننده ای نیاز دارد که ناظر بر آن عقل و در رأس او، دین می باشد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: خوداتکایی و خودباوری بسیار می‌تواند در کارها اثرگذار باشد. برخی ها دستاوردها را نمی پذیرند و هنوز دچار این بدبختی ها هستیم اما اگر محصولی از خارج بیاید به خوبی می پذیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha