چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر/ موکب حوزه علمیه استان قزوین در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی قزوین

حوزه/ معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران گفت: مهم ترین وظیفه ستاد اربعین در استان ها و از جمله پایتخت، تلاش در جهت تسهیل سفر زائران حسینی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محسن نایبی طی سخنانی در جلسه ستاد اربعین استان تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و هیئت همراه ایشان گفت: ایشان همانطور که در سلوک شخصی خود به مسائل دینی و اعتقادی و ولایی تقید داشت، رویکرد مدیریتی شأن نیز بر پایه رضایت خدای متعال و توسل به اهل بیت (ع) استوار بود.

وی همچنین با اشاره به حضور کم سابقه مردم شهرهای مختلف کشور در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت افزود: در هیچ کجای دنیا و برای هیچ مسئولی در این سطح و در حوادث مشابه ندیده ایم که حدود یک چهارم مردم دنیا عزاداری کنند و این عزتی است که از گام برداشتن در طریق الی الله حاصل می‌شود.

وی در ادامه با بیان این که مراسم اربعین حسینی یک مراسم مردمی بوده و مربوط به حاکمیت و دولت‌ها نیست، خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان مسئولان حاضر در ستاد اربعین این است که مشکلات و موانع را رفع و مسیر را برای خدمت گذاران و زائران حسینی تسهیل نماییم.

معاون استاندار تهران توجه به خواسته‌های مردم در حوزه برگزاری مراسم اربعین را بسیار مهم برشمرد و افزود: باید از دید مردم و زائرانی که می‌خواهند در این مراسم معنوی شرکت کنند به موضوع نگاه کنیم تا متوجه شویم مردم از مسئولان ستاد در این ایام چه انتظاراتی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha