یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
نشست دانش آموختگان

حوزه/ اولین نشست منطقه ای دانش آموختگان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره در تالار شهید دکتر بهشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، اولین نشست منطقه ای دانش آموختگان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره امروز در تالار شهید دکتر بهشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

آیت الله رجبی در این نشست در سخنانی گفت: باید در این نشست های استانی اولا ظرفیت شناسی کنیم که در هر استانی چه ظرفیت هایی وجود دارد و چگونه می شود از آن ظرفیت استفاده بهینه کرد، باید نیازها را شناخت و طبق نقشه راه رهبری و برنامه های آیت الله مصباح یزدی ببینیم در منطقه خودمان چه کاری می شود انجام داد؟

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان نیز در سخنانی تاکید کرد: با نظام آموزشی جاری کشور، دانش آموزی که کوشا و فعال است در یک عرصه عادلانه پیشرفت نمی کند و برای حل این معضلات دانش آموختگان موسسه نقش زیادی می توانند ایفا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح دبیر انجمن دانش آموختگان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره نیز هدف از برگزاری این نشست های منطقه ای را رفع معضلات فرهنگی هر استان دانست و تاکید کرد: وقتی اعضای شورای مرکزی فارغ التحصیلان در استانها حاضر می شوند با نیازهای منطقه بیشتر آشنا می شوند و برای رفع نیازهای فکری و فرهنگی منطقه، رایزنی های خوبی انجام می شود و ظرفیت های موسسه بهتر پای کار می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha