دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
نماز جمعه بندرریگ به روایت تصویر

حوزه/ امام جمعه بندرریگ با بیان اینکه امروز دانشجویان و جوانان ایالات متحده امریکا در طرف درست تاریخ ایستاده اند ابراز داشت:  وجدانهای بیدار در آمریکا به خروش آمده اند و جبهه مقاومت به دانشگاه های آمریکا رسیده، این یعنی آرمان های امام خمینی(ره) زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی مصلح امام جمعه بخش بندر ریگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: بغضی سنگین بر دلها نشسته همۀ چشم ها به سوی رفح دوخته شده، صدای ضجه کودکان رفح در گوش عالم طنین انداز است و کودکانی خردسال بالای سر بدنهای پاره پاره و سوخته حیران و مبهوت مانده اند.

وی با اشاره به بمباران خیمه های آوارگان فلسطینی در رفح گفت: خدا در کمین این عنودان و جهودان نشسته است‌.

امام جمعه بندرریگ با بیان اینکه امروز دانشجویان و جوانان ایالات متحده امریکا در طرف درست تاریخ ایستاده اند ابراز داشت: وجدانهای بیدار در آمریکا به خروش آمده اند و جبهه مقاومت به دانشگاه های آمریکا رسیده، این یعنی آرمان های امام خمینی(ره) زنده است.

حجت الاسلام مصلح بیان داست: امام خمینی بود که مسئله فلسطین را مسئله اول دنیای اسلام شمرد و فرمود: مسلمانان باید تا نابودی کامل اسرائیل دست از مبارزه برندارند. امام خمینی انقلابی آفرید که بزرگترین کابوس امریکا و اسرائیل شده است.

حجت الاسلام مصلح با پرداختن به موضوع شروع به کار مجلس جدید گفت:گویا رهبر معظم دغدغه ای داشتند که در پیام آغاز به کار مجلس فرمودند: مجلس باید آرامش بخش و امید آفرین و بر انگیزاننده همت ها و دعوت کننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد. ایشان فرمودند: در خود مجلس نیز با مسابقات بی فایده رسانه ای و مجادلات مضر سیاسی وقت و عمر کوتاه مسئولیت خود را مصروف نسازند و گرنه ظرفیت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد و این خسارت بزرگی است. هنوز جوهر کاغذ این پیام خشک نشده که برخی حرمت صندلی هایی که ملت به آنها واگذار کردند را شکستند و رهبر و ملت را با بگو مگوهای سخیف دل آزرده کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم که متنبه شوند و دیگر جز حقوق ملت و آرمانهای انقلاب دنبال چیز دیگری نگردند و با وضع قوانین بی اولویت مثل تعطیلی شنبه ها زندگی یک ملت را به بازی نگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha