سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
23

حوزه/ رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: اهتمام ویژه در راستای جهاد علمی از نیازهای مهم و کلیدی کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، دکتر حسین اکبری‌فرد طی سخنانی در مراسم افتتاح مرکز تحقیقات علمی شهید شهریاری با بیان این که این مرکز به منظور تقویت بنیه علمی دانشجویان تأسیس شده است، اظهار داشت: از جمله نیازهای مهم و کلیدی کشور توجه به بحث جهاد علمی و اهتمام دانشجویان و اساتید در همین راستاست

وی با اشاره به این که در این مرکز به دنبال حمایت جدی از فعالیت هسته‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه شهید باهنر کرمان هستیم، افزود: بسیار امیدواریم تا به واسطه افتتاح دفتر مرکز تحقیقات علمی شهید شهریاری، گام مؤثر دیگری در مسیر جهاد علمی برداریم.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد: این مرکز بتواند مطابق با اهداف در نظر گرفته شده و بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویان نخبه، در جهت حل مسائل کشور و رفع نیازمندی‌های علمی گره‌گشا باشد.

اکبری‌فرد همچنین بیان داشت: در راستای ایجاد تسهیلات و رفع موانع احتمالی، دانشگاه شهید باهنر زمینه استفاده دانشجویان نخبه و محققان از امکانات پژوهشی و آزمایشگاهی به منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مصوب را فراهم می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha