پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از منافقین

تحلیلگر مسایل سیاسی و مدرس رسانه تصریح کرد: تحریف، تخریب و تهدید سه شگرد و راهبرد اصلی اردوگاه ضد انقلاب در مواجهه با گفتمان انقلاب اسلامی و افراد فعال در جبهه انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، دکتر محمد کریمی طی سخنانی در مراسم گرامیداشت شهید رئیسی و همراهان ایشان که در مسجدالقائم شهر محلات برگزار شد، با بیان این که دشمنان انقلاب در پنج گروه منافقان، سلطنت‌طلب‌ها، وادادگان و ریزش‌های انقلاب، ضدانقلاب خارجی و روشنفکران سیاسی و فلسفی دسته‌بندی می‌شوند، ابراز داشت:تحریف، تخریب و تهدید سه شگرد و راهبرد اصلی اردوگاه ضد انقلاب در مواجهه با گفتمان انقلاب اسلامی و افراد فعال در جبهه انقلاب است.

وی بر لزوم اهتمام جوانان مؤمن و انقلابی در راستای تولید محتوای قوی، مؤثر و هدفمند برای خنثی سازی برنامه های شوم جریان ضدانقلاب تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین و بصیرت افزایی امروز مهم ترین وظیفه ماست.

مدرس و پژوهشگر رسانه همچنین راز و رمز موفقیت شهید رئیسی را اخلاص در عمل برشمرد و افزود: شهید رئیسی مخلصانه و مجاهدانه خدمت کرد و از سویی به ترویج گفتمان ناب انقلاب اسلامی کمک شایان توجهی نمود.

وی در ادامه با اشاره به اعتقاد شهید امیرعبداللهیان به تئوری اروپای دوم، افزود: نگاه این شهید به پدرخوانده‌های اروپایی از قبیل فرانسه، آلمان و انگلیس نبود بلکه معتقد به همکاری با سایر کشورهای اروپایی برای توسعه اقتصاد بود.

وی همچنین خواستار تبیین صحیح اقدامات ماندگار شهید رئیسی و دولت سیزدهم در عرصه های داخلی و خارجی شد و بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت هنر و رسانه در این باره تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha