جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کد خبر: 1161877
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
بیانیه ارتحال امام

حوزه/ نیمه خرداد هر سال یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگانِ خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان ،مدیر حوزه علمیه استان، در آستانه سی و پنجمین سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه ای بدین شرح صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نقشه‌ امام، کار اصلی امام، بنای یک نظم مدنی - سیاسی براساس عقلانیت اسلامی بود.

امام خامنه ای مد ظله العالی | 1393/03/14

نیمه خرداد هر سال یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگانِ خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است که مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با ایثار، اقتدار و صلابت، اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد.

اینجانب سی و پنجمین سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، و قیام خونین ۱۵ خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم شریف ایران بویژه مردم فهیم و ولایتمدار زنجان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

علی سپهری

مدیر حوزه علمیه استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha