دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
علی خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، در پیامی ضمن گرامی‌داشت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل، به پیامدهای قیام پانزده خرداد سال ۴۲ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی ضمن گرامی‌داشت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، به پیامدهای قیام پانزده خرداد سال ۴۲ پرداخت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل را در حالی به سوگ می‌نشینیم که شاهد اوراق زرین و تازه‌تری از پیامدهای قیام پانزده خرداد سال ۴۲ هستیم.

برگ‌های زرینی که هر کدام دلیل صدق وعده پیروزی امام راحل در سایه مقاومت و پایداری است. طوفان الاقصی، مقاومت بهت‌آور مردم غزه، وعده صادق، گسترش جبهه مقاومت در جغرافیای جهان و پیوستن وجدان‌های بیدار غیرمسلمان به جبهه مقاومت، بخش کوچکی است که در یک سال گذشته به این اوراق افزوده شده است.

نامه مقام معظم رهبری به جوانان و دانشگاهیان امریکا و بیان تجربه موفق جبهه مقاومت به‌عنوان تنها راه مقابل نظام سلطه نمونه واضح و بیّن امتداد راه روشن امام راحل عظیم‌الشأن در مسیر رسیدن به حق و ظهور است که در قالب جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی معین نموده است. نظامی که در آن مردم آزادانه بر مبنای احکام و معارف هدایت بخش اسلامی، مسئولان خود را انتخاب می‌کنند.

تجربه موفق مردم‌سالاری دینی در سایه نعمت الهی ولایت‌فقیه و خدمت توحیدی به مردم، در روزهای اخیر که شاهد حادثه تلخ شهدای خدمت و در رأس آن شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بودیم زنده‌بودن انقلاب اسلامی را با نسخه شفابخش امام راحل به‌وضوح مقابل چشم عالمیان به نمایش گذاشت.

حوزه علمیه خراسان ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام راحل و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و تسلیت حادثه ناگوار شهدای خدمت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم هوشمند ایران اسلامی، تداوم این راه را در سایه حرکت بر صراط مستقیم طی شده می‌داند و ضمن دعوت از مردم عزیز ایران برای شرکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم تیرماه، انتخاب اصلح برای مهم‌ترین مقام اجرایی کشور از مسیر شاخص‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب می‌داند و امیدوار است با مشارکت حداکثری به بهترین انتخاب دست‌یافته و خداوند متعال دل‌های امت را در انتخاب بهترین‌ها راهنمایی کند.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۱۴۰۳/۳/۱۴

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha