دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: آنچه که کشور را در برابر آسیب ها و خطرات مصون نگه داشته وجود با برکت ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان امروز در مراسم سالروز ارتحال امام در مسجد امام علی علیه السلام برازجان ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: حضور باشکوه مردم در تشییع امام راحل، سردار دلها و شهدای خدمت،‌ همواره مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

وی در ادامه ضمن دعوت مردم به حضور حماسی در انتخابات ۸ تیرماه با گرامیداشت حوادث و اتفاقات تلخ خردادماه، اظهار کرد: باید این ایام الله برای همیشه زنده بماند و فراموش نشوند.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه امروز ملت ایران داغدار امام راحل و شهادت چند تن از بهترین های خدمت هستند، گفت: سالروز رحلت امام و حادثه تلخ و غمبار شهادت شهدای خدمت را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و همه‌ی مردم عزیز تسلیت می گویم، از دست دادن رئیس جمهور انقلابی و خادم واقعی سخت بود اما آنچه کشور را آرام نگه داشت، وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام مصلح تصریح کرد: در طول این چهار دهه پس از انقلاب با بحران ها و مشکلات زیادی مواجه بوده ایم اما آنچه که کشور را در برابر آسیب ها و خطرات مصون نگه داشته وجود با برکت ولایت فقیه است و خدا را شاکر هستیم که در این رخداد بسیار دردناک هم رهبر حکیمانه حافظ این کشور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha