پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
امام خمینی (ره)

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه یک الگوی کامل برای آزادیخواهان جهان بود این رهبر بزرگ توانست دوباره اعتماد به نفس و روحیه مبارزه و مقاومت با استکبار و استعمار را در جهان زنده کند که نمونه بارز آن جهاد گروه های مقاومت علیه رژیم صهیونیست ها در این سالهاست، بنابراین از امام خمینی(ره) باید به عنوان رهبر آزادگان جهان و یاور مستضعفان جهان نام برد.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و همچنین قیام ۱۵ خرداد ملت ایران در سخنانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت بارز و یک مُصلح بزرگ در قرن اخیر بودند.

امام جمعه شهرستان مریوان تصریح کرد: امام خمینی (ره) با استعانت از خداوند متعال و نیز حمایت ملت ایران اسلامی توانست بار دیگر پرچم اسلام را بر سرزمین بلند کند و یک نظام و حکومت اسلامی به معنای واقعی کلمه بنیان نهد که این امر باعث شد تمام معادلات جهانی از هم بپاشد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود افزود: امام خمینی (ره) یک روحانی و یک عالم دینی بود و در مقابلش یک رژیم سرتا پا مسلح به نام رژیم پهلوی وجود داشت که بسیاری از سیاستمداران کارشناسان سیاسی آن زمان هرگز فکر نمی‌کردند که امام خمینی (ره) بتواند در مقابل رژیم ستمشاهی به پیروزی برسد ولی همگان دیدند که چگونه امام راحل با حمایت ملت و با الگوپذیری از قرآن و اسلام نظام پهلوی را سرنگون و حکومت اسلامی را جایگزین آن نمود.

امام جمعه شهرستان مریوان بیان داشت: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه یک الگوی کامل برای آزادیخواهان جهان بود این رهبر بزرگ توانست دوباره اعتماد به نفس و روحیه مبارزه و مقاومت با استکبار و استعمار را در جهان زنده کند که نمونه بارز آن جهاد گروه های مقاومت علیه رژیم صهیونیست ها در این سالهاست، بنابراین از امام خمینی(ره) باید به عنوان رهبر آزادگان جهان و یاور مستضعفان جهان نام برد.

ماموستا شیرزادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بی‌شک این انقلاب با رهبری امام راحل و همچنین رهبری مقام معظم رهبری یعنی امامین انقلاب هرگز دچار آسیبی از سوی دشمنان این مملکت نخواهد شد بنابراین برای داشتن یک نظام و حکومت مستحکم نیازمند تبعیت از ولایت فقیه هستیم.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: امام خمینی (ره) همان کسی بود که در سخت ترین شرایط در مقابل دشمنان این انقلاب ایستادند، امام خمینی (ره) همان کسی بودند که ۸ سال جنگ تحمیلی که از سوی دشمنان این انقلاب نوپا بر ملت ایران دیکته شد ایستادند و نهایتاً پیروز گردیدند و این را باید یکی از رویدادهای تاریخ بشریت در بحث مبارزه با ظلم و ستم دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha