جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
۱۵ خرداد

 حوزه/ مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام پانزده خرداد به همت مدرسه علمیه الزهرا(س) با حضور طلاب و اساتید در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، صبح امروز مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام پانزده خرداد به همت مدرسه علمیه الزهرا(س) با حضور طلاب و اساتید در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

آمنه غلامعلی زاده، استاد اخلاق در این مراسم با اشاره به سخنان حضرت امام(ره)، اظهار کرد: به فرموده امام پانزده خرداد سرآغاز پیروزی اسلام بر کفر جهانی در این قرن است، ملت عظیم ایران رمز پیروزی بر کفر جهانی را در این قرن که ۱۵ خرداد ۴۲ سرآغاز آن بود در ۱۲ محرم حسینی جست و جو کند که انقلاب اسلامی ایران پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی است.

وی به بیانات حضرت امام ره ادامه داد و افزود: به فرموده امام انتظار فرج از نیمه خرداد است؛ بزرگداشت ۱۵ خرداد، بزرگداشت ارزش های انسانی در طول تاریخ است همانطور که بزرگداشت روز سرنوشت ساز عاشورا بزرگداشت اسلام و قرآن کریم است؛ و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ملت شریف ما از هرچه غفلت کنند از این دو روز الهی نباید غفلت کنند، در این بیان امام خمینی ره ارزش روز پانزده خرداد را برابر روز عاشورا قرار داده است.

غلامعلی زاده با اشاره به فرموده امام(ره) تاکید کرد: ملت ما نه محرم را که شاهد قتل های وحشیانه جبارانه است، فراموش می کند و نه ۱۵ خرداد را که سرآغاز نهضت اسلامی است؛ این انقلاب تنها انقلاب ایران نیست و با انقلاب سایر کشورها فرق دارد و به فرموده امام مسئولان بدانند انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است؛ طبق فرموده امام (ره) باید نهایت تلاش خود را برای آماده سازی ظهور انجام دهیم.

در پایان غلامعلی زاده، استاد اخلاق با معرفی کتاب روزنه های امید، طلاب و مردم را به مطالعه این کتاب ترغیب کرد و افزود: درمورد امام (ره) و انقلاب اسلامی بسیار کتاب بخوانید و به فرزندان و خانواده خود مطالعه کتاب را بیاموزید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha