جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
علی سعیدی - عقیدتی سیاسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امروز جمهوری اسلامی نیاز به یک مدیریت کارآمد دارد که بتواند کاستی ها را با وجود تحریم ها کاهش دهد و انسان قوی باشد که با تصمیم گیری قاطع خود در برابر استکبار و زورگویی زورگویان مقابله کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا امروز، ۱۴ خرداد ماه در مراسم سالروز عروج ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره) در گلزار شهدای بندرعباس اظهار داشت: در ۱۴ خرداد ماه سال ۶۸ دو خاطره تلخ و شیرین رقم خورد، خاطره تلخ رحلت حضرت امام خمینی (ره) است که در تاریخ اسلام برای اولین بار در دنیا حاکمیت دین را استقرار بخشید و خاطره شیرین انتخاب شخصیت والای حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب است که طی ۳۵ سال عهده دار سکان هدایت انقلاب را در دست دارد.

وی به حوادث دیگری مانند طوفان الاقصی، وعده صادق اشاره کرد و افزود: بعد از این حوادث تاریخ به گونه ای دیگر رقم خورد تا جایی که دیروز به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی بودند و اکنون مقاومت چنان موقعیتی دارد که در پشت دیوارهای این رژیم منحوس با آنها مقابله می کند و صدای مقاومت نه تنها در خاورمیانه بلکه در اقصی نقاط دنیا رسیده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان کرد: بن گورین یکی از سران شاخص و بنیانگذار رژیم صهیونیستی چهار راهبرد را برای این رژیم ترسیم می کند که برتری اطلاعات، عملیات کوتاه مدت، انتقال جنگ به خارج از اسرائیل و اصل غافلگیری که عملیات طوفان الاقصی هر چهار راهبرد را از بین برد.

به گفته وی، در طول انقلاب چهار مدل دولت را درک کردیم و دولتی ارزشی و ولایت مدار به اندازه دولت پنجم نبوده است که شأن ملت را حفظ و در پیاده سازی منویات انقلاب و روابط با شرق و غرب را گسترش دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی همچنین اظهار کرد: نظام اسلامی بر سه اصل استوار است، اول رهبری الهی، دوم شریعت و سوم مردم و بدون مردم امکان تحقق هیچ حاکمیتی وجود نخواهد داشت و رهبری الهی یعنی تفکیک حق حاکمیت و قدرت حاکمیت است.

وی ادامه داد: در حاکمیت های دنیا تاکنون سه راهبرد همه چیز با خدا قرون وسطایی، همه کاره مردم و همان اعتماد به انسان و دوری از خدا و مدل سوم که مدل حاکمیت اسلام است می گوید حق حاکمیت با خدا و قدرت حاکمیت مردم هستند یعنی رأی و همراهی مردم به حاکمیت قدرت می دهد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: عوامل عدم موفقیت بسیاری از پیامبران نبود همراهی مردم و حاضر به هزینه ندادن برای رهبری آنها بوده است و تنها انقلابی که همه مراحل را طی کرد و مردم همراه و همگام بودند حکومت انقلاب اسلامی است.

وی انتخابات پیش رو را سرنوشت ساز ترین انتخابات دانست و افزود: این هم به مردم بستگی دارد که چه فردی را انتخاب کنند و معیارهای ولایت مداری، مدیریت، کارآمدی و رای آوری را مد نظر داشته و از این رهگذر انتخاب خوبی برای قوه مجریه کشور رخ دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: امروز جمهوری اسلامی نیاز به یک مدیریت کارآمد دارد که بتواند کاستی ها را با وجود تحریم ها کاهش دهد و انسان قوی باشد که با تصمیم گیری قاطع خود در برابر استکبار و زورگویی زورگویان مقابله کند.

وی گفت: حضرت امام (ره) از مردمش راضی بود و این همراهی مردم با امام امت ادامه دارد و اکنون مردم با جانشین ایشان نیز همراهی می کنند و اتحادی بی نظیر بین امام و امت وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha