یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
مراسم گرامی داشت سالروز ارتحال امام خمینی در نماز خانه اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسین علیی گفت: امام خمینی (ره) بسیاری از قوانین و احکام الهی را که در جامعه ایران از بین رفته بود را بازسازی و احیاء کرد واسلام دوباره در مسیر حقیقی و اصلی خود قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین حسین علیی نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در مراسم گرامی داشت سالروز ارتحال امام خمینی در نماز خانه اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) بسیاری از قوانین و احکام الهی را که در جامعه ایران از بین رفته بود را بازسازی و احیاء کرد و اسلام دوباره در مسیر حقیقی و اصلی خود قرار گرفت.

وی گفت: دشمنان سالیان متمادی کار کرده بودند تا از اسلام فقط نامی بیشتر باقی نماند و بدعت هایی را نیز در مسیر اسلام ایجاد کرده بودند که با آمدن امام خمینی (ره) تمام این دسیسه ها دوباره از بین رفت واسلام راستین مجددا احیاء شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین علیی با گرامی داشت یاد شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی افزود: پرورش یافتگان مکتب امام همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر در صدر انقلاب و سپس شهدای دفاع مقدس و امروز شهدایی همچون شهید رئیسی، تأثیر عمیقی بر جامعه نهادند. آنچه امروز حاصل شده است یک سرمایه عظیم اجتماعی و بین المللی است که به برکت خون شهدای عزیز ما بدست آمده است و باید آن را پاس داشت.

در ادامه مداحی و قرائت زیارت عاشورا در گرامی داشت سالروز ارتحال امام (ره)، قیام ۱۵خرداد و شهدای خدمت انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارشناس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    0 0
    در اخبار امده که دیروز چین بر حاکمیت امارات بر جزایر سه‌گانه پافشاری کرده است. این خبر همراه با اقتدار موشکی و قدرت اول منطقه و ... نظام مقدس، یادآور حکایت زیر از مثنوی مولوی است: حکایت آن مخنث و پرسیدن لوطی ازو در حالت ... کی این خنجر از بهر چیست گفت از برای آنک هر کی با من بد اندیشد اشکمش بشکافم لوطی بر سر او آمد شد می‌کرد و می‌گفت الحمدلله کی من بد نمی‌اندیشم با تو ...