یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ایلام

حوزه/نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تصریح کرد: بی شک خلق حماسه بزرگ ملت در انتخابات هشتم تیرماه، لازمه تداوم راه شهدای خدمت به خصوص شهید رئیسی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع شهر ایلام برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت، ۱۵ خرداد و همه شهدای انقلاب اسلامی ابراز داشت: ما انتخابات بسیارمهم هشتم تیرماه را در پیش رو داریم که ان‌شاءالله ملت با خلق حماسه ای دیگر در این انتخابات ضمن ناکام کردن توطئه های دشمن، تداوم بخش راه شهدای خدمت به خصوص شهید آیت الله رئیسی عزیز باشند.

وی با اشاره به این که راه و سیره نورانی امام برای کشور ما عزت در دنیا را پدید آورد، گفت: امروز به برکت نهضت الهی حضرت امام(ره) دنیا فهمیده که جمهوری اسلامی ایران دارای چه عزت و اقتداری است و ما باید این را قدر بدانیم.

وی بیان داشت: امام (ره) روز قدس را برای آگاه سازی و وحدت مسلمانان دنیا بر علیه اشغالگران بنا نهاد و امروز مردم دنیا از ماهیت جنایت رژیم صهیونیستی و چهره واقعی نظام استکبار جهانی آگاه شده‌اند و این ها نیز از برکات نهضت خمینی کبیر است.

امام جمعه ایلام همچنین یادآور شد: در شرایط کنونی موج آزادی‌خواهی و دفاع از مظلوم به برکت انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یافته و دنیا طرفدار مظلوم شده است و این انقلاب با سرعتی فراتر از تصور، مسیر خود را ادامه می‌دهد و امروز در قلب اروپا و آمریکا شاهد بروز و ظهور گفتمان و شعارهای انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: امام راحل در شرایطی انقلاب را به پیروزی رساند که هیچ نظریه‌پردازی در جهان فکر نمی‌کرد که انقلابی به نام دین شکل بگیرد و از همان آغاز انقلاب، تمام متفکران و نظریه پردازان، دنیا چشم به حوادث انقلاب دوخته که این انقلاب در چه مسیری حرکت می‌کند و به لطف الهی شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم و انقلاب اسلامی مسیر خود را با رهبری جانشین بر حق ایشان، رهبر معظم انقلاب به پیش می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha