جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
کد خبر: 1162177
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
فراخوان

حوزه/ مرکز نشر هاجر به منظور ترویج داستان‌های ارزشمند کودک و نوجوان ایران زمین، از نویسندگان دغدغه مند دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز نشر هاجر به منظور ترویج داستان‌های ارزشمند کودک و نوجوان ایران زمین، برای دریافت آثار فراخوان داد.

این مرکز از همه نویسندگان دغدغه‌مند و خلاق دعوت می‌کند که داستان‌های کودک و نوجوان را در سه محور:

یک: خانواده با موضوعاتی نظیر خانواده و حل مسئله، سبک زندگی خانواده مسلمان، مهارت‌های اخلاقی در خانواده (احترام، مسئولیت پذیری و فداکاری،…)

دو: محور حجاب و عفاف با موضوعاتی نظیر حیا و حجاب برای دختران و پسران، فلسفه حجاب، حجاب و فعالیت اجتماعی، حجاب و عزت نفس، حیا و حجاب و جامعه سازی، جلوه حیا و حجاب در زندگی ائمه معصومین (سلام الله علیهم) و بزرگان.

سه: محور دخترانگی با موضوعاتی نظیر دختران و سن تکلیف، دختران و تکنولوژی، دختران و مسئولیت اجتماعی و موضوعات دیگر به مرکز نشر هاجر ارسال نمایند.
مخاطب گروه سنی داستان‌ها ۵ تا ۱۲ سال است و محدودیتی برای تعداد آثار وجود ندارد و موضوعات مطرح شده اولویت دارد اما از آثار دیگر با موضوعات دینی استقبال می شود و آثار ارسالی نباید چاپ شده باشند.

نویسندگان می توانند آثار خود را در سایت مرکز نشر هاجر، قسمت همکاری با نشر (نشریار) به نشانی https://hajarpub.ir یا از طریق Qr code پوستر تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ ارسال نمایند.

فراخوان ارسال داستان کودک و نوجوان

شایان ذکر است با صاحبان آثار جهت انتشار، قرارداد منعقد خواهد شد و برای صاحبان آثار قابل تقدیر، کارگاه آموزش رایگان برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ۰۹۹۶۶۱۵۵۱۹۴ در پیام رسان ایتا پیام دهید.

انتها پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha