چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کارگاه

حوزه/ پژوهشکده شورای نگهبان کارگاه آموزشی «جایگاه و صلاحیت‌های رئیس جمهور در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی، روز چهارشنبه(۶ تیر) کارگاه آموزشی «جایگاه و صلاحیت‌های رئیس جمهور در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران» را برگزار می‌کند.

در این کارگاه آموزشی که مدرس آن کمال کدخدامرادی، پژوهشگر پژوهشکده شورای نگهبان و استاد دانشگاه است، به سرفصل‌های جایگاه رئیس جمهور در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران،شرایط رئیس جمهور و نحوه انتخاب وی،ارتباط رئیس جمهور با سایر قوا و نهادهای اساسی و ... پرداخته خواهد شد.

کارگاه جایگاه و صلاحیت‌های رئیس جمهور در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران

گفتنی است، این کارگاه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۶ تیرماه به صورت حضوری در محل خانه موزه شهید بهشتی(ره) به نشانی خیابان شریعتی، قلهک، خیابان مسعود، خیابان شهید مطهری(ره)، کوچه شهید بهشتی، شماره ۱۲ برگزار می‌شود و همچنین افرادی که فرایند ثبت نام در این کارگاه را طی کرده باشند می‌توانند به صورت مجازی نیز در این کارگاه شرکت کنند و به حاضران در این کارگاه آموزشی نیز گواهی نامه معتبر علمی اعطا خواهد شد.

لینک مستقیم ثبت‌نام:

https://formafzar.com/form/pgcpt

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha