یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
بررسی «آینده آموزش در قالب فناوری متاورس و هوش مصنوعی»

حوزه/ نخستین کنفرانس بین‌المللی «آینده آموزش در قالب فناوری متاورس و هوش مصنوعی» از سوی آکادمی آموزشی و تحقیقاتی متاورس ایران و شبکه دانشگاه‌های جهان اسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ نخستین کنفرانس بین‌المللی «آینده آموزش در قالب فناوری متاورس و هوش مصنوعی» ۱۱ تا ۱۳ تیر سال جاری از سوی آکادمی آموزشی و تحقیقاتی متاورس ایران و شبکه دانشگاه‌های جهان اسلام برگزار می‌شود.

فراخوان این کنفرانس بین‌المللی از جامعه علمی و فرهنگی، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران دعوت کرده است تا ۲۰ خرداد مقالات خود در موضوعات محوری محیط‌های یادگیری مجازی، توسعه تجارب یادگیری، تربیت شهروند دیجیتال، بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در آموزش متاورسی، تجزیه و تحلیل یادگیری در قالب متاورس، طراحی و آموزش برنامه درسی در متاورس، رشد حرفه‌ای اساتید و نوآوری و کارآفرینی را به این همایش ارائه دهند.

همه مقالات این کنفرانس در پایگاه استنادی سیویلیکا، کنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه استنادی علم و فناوری جهان اسلام (ISC) نمایه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از امتیازات علمی مصوب ارائه مقاله با دریافت گواهی استفاده کنند. همچنین امکان چاپ مقالات برتر در فصلنامه علمی و پژوهشی آموزش از راه دور با همکاری دانشگاه پیام نور و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و مجله علمی و پژوهشی بین‌المللی Metaversize فراهم شده است.

در این رویداد، شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا از طریق شرکت در سخنرانی‌ها، نمایشگاه، کارگاه‌ها و جلسات پنل تخصصی، با آخرین دستاوردها، تحقیقات پیشرفته و کاربردهای عملی فناوری‌های متاورس و هوش مصنوعی در فرآیند تعلیم و تربیت و ساختارهای آموزشی آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha