دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تا زمانی که برخی از سران کشورهای اسلامی جان و خون ملت غزه را فدای منافع خودشان می‌نمایند بی‌شک این جنگ و خونریزی نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی با تاکید بر اینکه نزدیک به ۸ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد، عنوان داشت: متاسفانه در این مدت هیچ کشور و یا نهاد بین‌المللی به فریاد ملت مظلوم فلسطین و غزه نرسیده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: در این مدت نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین و رفح توسط نیروهای صهیونیستی به شهادت رسیده اند که بیش از ۷۰ درصد از این شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند که این نماد بارز نسل کشی صهیونیست‌ها علیه مسلمین می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: راهکار خروج از این وضعیت اسفبار تنها وحدت و یکپارچگی کشورهای اسلامی می باشد یعنی وحدتی که همه جهان اسلام را شامل شود نه اینکه برخی از کشورهای اسلامی به این وحدت خود را متصل کنند و برخی دیگر همچنان به دنبال عادی سازی روابط خود با کشور جعلی اسرائیل باشند.

حجت الاسلام حسینی عنوان داشت: تا زمانی که برخی از سران کشورهای اسلامی جان و خون ملت غزه را فدای منافع خودشان می‌نمایند بی‌شک این جنگ و خونریزی نیز ادامه خواهد داشت زیرا اسرائیلی‌ها زمانی که می‌بینند وحدت در بین مسلمین آنگونه که باید باشد، نیست بر گستاخی خود می‌افزایند که در روزهای گذشته نمونه این گستاخی‌ها را به عینه توسط صهیونیست ها همگان دیده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران یادآور شد: مردم فلسطین و غزه جزئی از جهان اسلام هستند بنابراین طبق روایات و احادیث و مبانی دینی امروز اگر ما به فریاد ملت فلسطین و غزه که همانند ما مسلمان هستند نرسیم باید در مسلمانی خود شک کنیم بنابراین شایسته است که بیش از این وقت تلف نکنیم و به داد ملت مظلوم فلسطین و غزه برسیم.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به معنای واقعی یک طبل توخالی است؛ ضعف کشورهای اسلامی و از سوی دیگر حمایت غربی‌ها و اروپایی ها آن را بزرگ کرده‌اند در حالی که صهیونیست‌ها در مقابل جهان اسلام به هیچ عنوان قابل قیاس نیستند بنابراین مقابله با رژیم صهیونیستی کار سختی نیست که امروز برخی در جهان اسلام از آن فرار می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha