پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
کد خبر: 1162385
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
حجت الاسلام امین زارعی

حوزه/ حجت الاسلام امین زارعی گفت: غدیر همچنان بین ما شیعیان غریب است هدف ما این است که دست به دست هم بدهیم غدیر را از غربت بیرون بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت چهارشنبه شب با حضور حجت الاسلام زارعی امام جمعه و فعالان فرهنگی بخش آبدان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه آبدان در این جلسه ضمن تشکر از کرمی دبیر بین المللی غدیر در بخش آبدان و همه کسانی که در سال گذشته برنامه های دهه امامت و ولایت به نحو مطلوب برگزار کردند بیان داشت: همین فعالیت های شما باعث شد آبدان در بین مناطق استان اول شود این افتخاری برای بخش است که سردار کارگر آبدان را بخش علوی توصیف می کند.

حجت الاسلام امین زارعی افزود: غدیر همچنان بین ما شیعیان غریب است هدف ما این است که دست به دست هم بدهیم غدیر را از غربت بیرون بیاوریم.

وی غدیر را عید مظلومان، مستضعفان، عدالت گستران و عیدالله اکبر دانست و بیان کرد: باید به عید غدیر توجه ویژه شود غدیر عید آمدن امام زمان (عج) است و این مقدمه ظهور هست، باید فرهنگ غدیر در جامعه نهادینه شود تا مقدمه ساز ظهور آقا امام زمان(عج) شود.

حجت الاسلام زارعی بیان داشت: یکی از راهکارهای برون رفت از غربت غدیر کارهایی است که فعالان فرهنگی در سال های گذشته انجام داده اند و امسال انجام می دهند اما این مخصوص دهه ولایت است ما باید در طول سال برای غدیر برنامه داشته باشیم که روش و شیوه و منش امام علی علیه السلام در جامعه زنده کنیم. یکی از راه ها نهج البلاغه خوانی است اهمیت ویژه ای که نهج البلاغه خوانی در مساجد دارد هفته یک جلسه نهج البلاغه خوانی بگذارید تا غدیر در زندگی مردم جاری شود.
‌ ‌
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha