چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
برگزاری نشست برنامه ریزی عید غدیر در استان خوزستان

حوزه/ نشست برنامه‌ریزی عید غدیر و دهه ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به میزبانی فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست برنامه ریزی عید غدیر و دهه ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به میزبانی فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: عید غدیر تنها یک روز نیست، بلکه سه روز است. نگاه به غدیر و پیام او باید جهانی باشد. درخصوص دهه ولایت تلاش کنیم حداقل این چند روز، فضاسازی متناسب و در شأن داشته باشیم؛ شهرداری فضاسازی و سایر دستگاه ها پشتیبانی از آن را انجام دهند، البته محتواهای فضاسازی باید برگرفته از تصمیمات یک گروه باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم باید متوجه ایام عید غدیر شوند و لازمه آن این است که فضاسازی مناسبی را داشته باشیم.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: اطعام و افطار در روز عید غدیر بسیار مهم است و باید به سمت و سوی سوق داده شود تا مردم به سمت افطار بروند.

وی در خصوص انتخابات، بیان کرد: مساله انتخابات بسیار مهم است. باید رئیس جمهوری انتخابات شود که بتواند مسیر شهید رئیسی را به خوبی ادامه دهد. رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات دو مطالبه جدی دارند؛ نخست "مشارکت حداکثری" می‌باشد که همه ظرفیت ها باید به میدان بیایند و مردم را به حضور در انتخابت دعوت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: مطالبه دوم رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات، "انتخاب اصلح" است. مردم باید مراقب باشند که مسببان اتفاقات و بدبختی‌های گذشته را انتخاب نکنند. درخصوص کاندیداهای اصلح، بین‌ یکدیگر اجماع کنند و طرفداران آنها از لجن‌پراکنی خودداری کنند، طرفداران به خاطر آبادی دنیای دیگران، آخرت خود را ویران نکنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص عید غدیر خم و دهه ولایت، عنوان کرد: مواکب، حسینیه ها و تکایا هر شب در محلات خود جشن داشته باشند و یک شب نیز به صورت سراسری اجتماع داشته باشیم تا پیام غدیر به نحو احسن منتقل شود.

امام جمعه اهواز گفت: در کنار طرح اطعام، محتواهای معرفتی غنی و خلاصه تدوین شود و نکات ناب در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. نباید مساله غدیر از مردمی بودن خارج شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha