پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حجت‌الاسلام محمدحسن زنگویی مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه

حوزه/ مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه از بارگذاری دوره مهارتی آموزشی شهید جمهور در سامانه مهارت‌خانه طلاب خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن زنگویی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اعلام کرد: مرحله اول دوره آموزشی شهید جمهور ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در سامانه مهارت خانه طلاب مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید:

دوره آموزشی "شهید جمهور" ویژه انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه تصریح کرد: الحمدلله علیرغم زمان کم با تلاش‌های صورت‌گرفته محتوای باارزشی برای این دوره تولیدشده است.

حجت‌الاسلام زنگویی ادامه داد: از سرفصل‌های تولیدشده می‌توان به مواردی همچون: اهمیت انتخابات در اندیشه امامین انقلاب، فقه انتخابات، اخلاق انتخابات، شبهات انتخابات، شرایط و ویژگی‌های اصلح، انتخابات پرشور انتخابات آبرومند، راه‌های مقابله با توطئه دشمنان در انتخابات، اشاره کرد.

وی ابراز داشت: آنچه این دوره را شاخص و برجسته کرده، بهره‌مندی از اساتید توانمند و مطرحی همچون آیت‌الله فیاضی، حجج‌اسلام والمسلمین عالم‌زاده نوری، صلح میرزایی، حاج ابوالقاسمی، لیالی، حمیدیان و کاشی زاده است.

به گفته حجت الاسلام زنگویی، مرحله اول این دوره، در سامانه مهارت خانه طلاب بارگذاری و هم‌اکنون تمامی طلاب و روحانیون سراسر کشور و همچنین طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) نیز می‌توانند با مراجعه به پیشخوان حوزه‌های علمیه در دوره شرکت کنند.

مسئول مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه اعلام کرد: مرحله دوم این دوره در حال تولید و ارزیابی نهایی است و به‌زودی در سامانه مهارت خانه طلاب بارگذاری و به اطلاع طلاب و روحانیون قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام زنگویی خاطرنشان کرد: دوره های موجود در سامانه مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir به‌صورت رایگان همراه با مدرک معتبر است و فراگیران می‌توانند از این ظرفیت غنی استفاده و مهارت‌های خود را افزایش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha