دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
پسندیده

حوزه/ عضو ستاد شاهد حوزه علمیه خراسان در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، از پذیرش فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان طلبه در مدرسه علمیه شاهد شهید شفیعی برای سال تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳ خبر داد.

حجت‌الاسلام جعفر پسندیده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با اعلام آغاز ثبت نام فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان طلبه در مدرسه علمیه شهید شفیعی، گفت: در تفاهم‌نامه و مشارکت معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، شرایط فعالیت مدرسه علمیه شاهد شهید شفیعی در مشهد مقدس به تصویب و در مرحله فراخوان گروه هدف قرار گرفت.
وی اضافه کرد: مدرسه علمیه شاهد شهید شفیعی با رویکرد جذب و پذیرش طلاب شاهد و ایثارگر، با اولویت ثبت‌نام فرزند شهید، فرزند جانباز(۷۰ درصد) و سپس سایر جامعه هدف، در سال تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳، شروع به ثبت‌نام نموده است.
مسئول اداره فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان بیان داشت: کمک هزینه، هدایت و مشاوره تحصیلی، تقویت بنیه علمی، تقدیر از ممتازین تحصیلی، حمایت‌های آموزشی ستاد شاهد، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اردویی و استفاده از ظرفیت و توانمندی طلاب شاهد و ایثارگر را، از امتیازات تحصیل در این مدرسه می‌باشد.
حجت‌الاسلام پسندیده در خصوص نحوه ثبت‌نام در این مدرسه توضیح داد: متقاضیان می توانند با مراجـعـه به سـامـانه پذیرش حــوزه علمیــه خراســان به نشانی sanjesh.hozehkh.com و انتخاب مدرسه علمیه شهیـد شفیعی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند و یا به صورت حضوری به خیابان شهید حنایی، نبش شهید حنایی ۱۵ مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام در مدارس علمیه خراسان ۳۱ خردادماه اعلام شده، افراد برای ثبت‌نام در این مدرسه نیز می توانند به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مشهد و شهرستان‌ها مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است؛ فرزندان شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، شهدای نیروی انتظامی و شهدای سلامت و مدافع حرم مجاز به ثبت‌نام در این مدرسه هستند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدحسن حمزه لو IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای قاضی زاده هاشمی