پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
مهد کودک کریمه

حوزه/ مهدکودک «کریمه» زیر نظر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها دوره حفظ موضوعی آیات قرآن کریم با عنوان «آیات مهربانی» شامل آیات مربوط به مفاهیم اخلاقی، آیات مربوط به هویت دینی و آیات مرتبط با مناسبت های ملی و مذهبی را در قالب‌های متنوعی مانند بازی، نمایش عروسکی، قصه و خلاقیت ویژه کودکان ٤ تا ۵ سال برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدکودک «کریمه» زیر نظر حرم مطهر بانوی کرامت از کودکان ۴ تا ۵ سال برای دوره حفظ موضوعی قرآن کریم در داخل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ثبت نام می کند.

کودکان متولد نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نیمه اول سال ۱۳۹۹ می توانند در دوره حفظ موضوعی قرآن کریم در شبستان نجمه خاتون (س) حرم مطهر بانوی کرامت نام نویسی کنند.

دوره حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه کودکان، شامل آموزش آیات مربوط به مفاهیم اخلاقی قرآنی، تقویت هویت دینی کودک و توجه به موضوعات و مناسبت های ملی و مذهبی می شود که در قالب های متنوعی مانند بازی، نمایش عروسکی، قصه، خلاقیت با مشارکت بچه‌ها صورت خواهد گرفت.

ثبت نام این دوره برای کودکان از طریق درگاه http://www.Qhkarimeh.ir یا ارسال عدد ۱۱۱ به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۱۲۲ آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۴ به شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۱۷ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha