پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح در نشست سالانه اساتید طرح ولایت گفت: در این معرکه فرهنگی یا به تعبیر مقام معظم رهبری ناتو و شبیخون فرهنگی، موثرترین کاری که می شود انجام داد تقویت پایه های فکری و اعتقادی است که مانع انحرافات می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح در نشست سالانه اساتید طرح ولایت که به همت مدیریت مرکز آموزش های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در تالار همایش های این موسسه برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین نعمت خداوند، هدایت به سمت کمالات انسانی از طریق پیامبران و اولیائش می باشد و ما مفتخریم که از برکات این هدایت ها به اندازه ای بهره مند شده ایم.

وی افزود: نعمت دیگری که خداوند متعال به ما ارزانی داشته توفیق و امکان هدایت دیگران است، این که ما واسطه باشیم و بخشی از رسالت انبیاء و اولیای الهی را انجام دهیم و پیام آنها را به گوش دیگران برسانیم، واقعا نعمت بزرگی است که جای شکرگزاری دارد، به اندازه نعمت، شکر نعمت نیز بزرگ است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: لازم است که همه ما از خدای متعال توفیق شکرگزاری نعمت ها را طلب کنیم تا این ماموریت بزرگ را به درستی انجام دهیم. بزرگترین میراث علامه مصباح(ره) همین طرح ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح گفت: خدمات علمی و اخلاقی علامه مصباح(ره) برای جامعه و حوزه کم نظیر بوده است، از جمله این خدمات، تاسیس همین موسسه آموزشی و پژوهشیست اما به گفته خود ایشان در میان همه کارها طرح ولایت برجسته تر است.

وی در پایان تاکید کرد: ما به وضوح تاثیرات عمیق طرح ولایت را دیده ایم. این دوره، فشرده اما بسیار تاثیرگذار است، توسط این طرح، تحولات زیادی در افراد گوناگون ایجاد شده که هرکدام از آنها اگر با اخلاص توسط ما انجام شده باشد برای عمر ما کافی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha