جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
سید ابراهیم سعیدی

حوزه/ امام جمعه موقت دیر گفت: از مسئولین انتظار داریم در فصل گرم تابستان به مسئله آب شهرستان دیر توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه، با تسلیت شهادت امام باقر(ع)،اظهار داشت: بشر با استفاده از نعمت کتب آسمانی، پیامبران و جانشین آنها باید حرکت کند و سکون و تکرار مکررات نداشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان دیر، افزود: از مسئولین انتظار داریم در فصل گرم تابستان به مسئله آب شهرستان دیر توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ دولت شهید رئیسی آب شیرین کن شهر دیر است که در حال ساخت است و به زودی در آینده وارد مدار می شود.

وی تاکید کرد: مردم در مصرف آب و برق و سایر انرژی ها صرفه جویی و استفاده بهینه را در دستور کار قرار دهند و از طرفی مسئولین نیز بصورت مستمر خدمات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف است، ادامه داد: مشارکت در انتخابات پیش رو اهمیت زیادی دارد و نتیجه آن در سطح جهان و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت تاثیرگذار است.

خطیب نمازجمعه دیر یادآور شد: پای صندوق ها رای با اطلاعات بیایم و انتخاب اصلح داشته باشیم تا امور جامعه به دست یک فرد اصلح سپرده شود.

وی با اشاره به روز عرفه، گفت: در مراسم معنوی دعای عرفه در روز نیایش که در مصلی شهر برگزار می شود با معرفت شرکت کنیم.

حجت الاسلام سعیدی با تبریک سالروز تشکیل جهاد سازندگی و روز جهاد کشاورزی، گفت: بار دیگر باید به مدیریت جهادی دوران ابتدایی انقلاب برگردیم که الان شاهد هستیم و مسائلی که در زیر مجموعه بحث جهاد کشاورزی است مورد توجه قرار گیرد که از پرداخت مطالبات گندمکاران استان قدردانی می کنیم.

وی درباره سالروز تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد : بعد از بیانیه گام دوم انقلاب تا الان شاهد گروه های عظیم نخبگانی با اختراعات وابتدائات و طرح های مختلفی که روز به روز شاهد آن هستیم خصوصا در این دولت شاهد رشد دستاوردهای دانشگاهی هستیم.

خطیب نمازجمعه دیر با تبریک روز عید قربان، گفت: عید قربان به ما درس اطاعت از خداوند می دهد.

وی با تبریک آغاز دهه امامت و ولایت، عنوان کرد: با انتشار خطبه غدیر و تشریح و تفهیم و تبیین در این زمینه وظیفه خود را انجام دهیم.

حجت الاسلام سعیدی درباره رای دادگاه کانادا درخصوص حادثه هواپیمایی اوکراینی در سال ۹۸، ابراز کرد: دشمن در آن زمان با سو استفاده از ضد انقلاب و افرادی که با نظام زاویه داشتند هجمه زیادی به نظام وارد کرد که آنچه ماند سیاهی به زغال و شرمندگی دشمنان و یک پیروزی بزرگ برای نظام اسلامی است.

وی درباره ویژگی های رئیس جمهور منتخب، تاکید کرد: مومن، انقلابی، معتقد به مبانی انقلاب، ایستادگی در مقابل دشمن و دفاع از انقلاب و منافع ملت، شجاعت در خدمتگزاری، دلبستگی نداشتن به غربی و ... از شاخص های رئیس جمهوری اصلح است.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به مسائل غزه، تاکید کرد: با اتفاقات اخیر این نتانیاهوی ملعون و صهیونیست های غاصب و آمریکای جنایت کار به پرتگاه نزدیک می شوند که البته حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه و فلسطین ادامه دارد و امیدواریم این مسیر به پیروزی نهایی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha