چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کوثری

حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی شک حضور پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات آینده، خنثی کننده فتنه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساوه، سردار اسماعیل کوثری طی سخنانی در مراسم بزرگداشت و رونمایی از یادمان سردار حاج رضا چراغی، فرمانده لشگر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) که در روستای ستق ساوه برگزار شد، با تأکید بر اهمیت چنین بزرگداشت‌هایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهید حاج رضا چراغی در ۲۶ سالگی فرمانده لشگری شد که لرزه بر اندام ارتش حزب بعث می‌انداخت و آنها می‌دانستند که برای چه منظوری لباس سپاه را پوشیده‌اند.

وی افزود: حاج رضا چراغی در کنار سایر همرزمان خود لشگری آموزش و تشکیل داده و طی یک عملیات در عرض ۴۳ روز، ۹۶ قبضه توپ عراقی را با تمام تجهیزات به غنیمت گرفتند و باید اذعان کرد این عملیات در دنیا بی‌نظیر است چرا که با خدا معامله کرده بودند.

وی همچنین گفت: زمانی این جمع عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس را به فاصله یک ماه انجام دادند و بیش از ۵پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از کشور را از دست دشمن خارج کردند.

کوثری بیان داشت: اینها انسان‌هایی بودند که در آشکار و پنهان با خدا یکی بوده و با خدا معامله کرده بودند و تمام زندگی این دلاورمردان برای خدا بود چرا که در مسیر خدا ثابت قدم بودند و خدا هم وعده یاری به آنها داده بود و به این دلیل است که امروزه در غزه نمی‌توانند حریف آنها شوند، زیرا از شهیدانی چون چراغی الگو گرفته اند.

فرمانده اسبق لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله گفت: شهید چراغی از یک روستا برخاسته بود که باعث افتخار آن روستا بوده و به این جایگاه رسید که در عملیات والفجر مقدماتی، جانشین شهید همت در سپاه ۱۱ قدر شد.

وی در خاتمه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: حضور پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات نشانه وحدت و انسجام ملی است و به خنثی شدن فتنه های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی کمک شایان توجهی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha