سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
معصومه شریفی

حوزه/ برنامه تلویزیونی «سفیران مهر» با محوریت حجاب و عفاف با حضور ۹ نفر از مبلغان بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از ملیت‌های مختلف در سه مرحله ضبط شد و در آینده نزدیک از شبکه سراسری صدا و سیما پخش خواهد شد.

معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از حضور موثر مبلغان بین‌الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در برنامه تلویزیونی «سفیران مهر» با محوریت حجاب و عفاف و تبیین جایگاه زن مسلمان ایرانی به درخواست سپاه محمد رسول الله صلّی‌الله‌علیه‌وآله خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: این برنامه به درخواست سپاه محمد رسول الله با حضور ۹ نفر از مبلغان از کشورهای آذربایجان، تایلند، ترکیه، ژاپن، لبنان و اندونزی در سه مرحله ضبط و آماده پخش از شبکه تلویزیونی شده است.

وی در ادامه، افزود: برای تهیه این برنامه که از اول اردیبهشت تا ۱۲ خرداد ادامه داشت، در مرحله اول، مصاحبه مقدماتی جهت آشنایی و شنیدن نحوه تحول و راه یافتن این خواهران به حقیقت به صورت آنلاین انجام شد.

شریفی بیان داشت: در مرحله دوم هر یک از مبلغان به یکی از مدارس تهران اعزام شدند و با حضور تعدادی از دانش آموزان مدرسه در یک نشست صمیمی به بیان مسئله حجاب، داستان زندگی خود و جایگاه زن پرداخته و به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند و مرحله سوم و نهایی به صورت میز گرد در استودیو و با حضور مجری و کارشناس و مبلغ، برگزار و ضبط شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha