چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان، با بیان اینکه در اداره اردوگاه‌های تربیتی نه نگاه اقتصادی، که باید نگاه فرهنگی حاکم باشد، گفت: وجود اردوگاه‌های تربیتی رایگان و یا کم هزینه در استان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، اظهار داشت: نیازمند طراحی اردوگاه‌هایی برای سپری کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: یکی از اردوگاه‌هایی که چندین سال بدون استفاده بود، با ورود نیروهای جهادی برای بهره برداری جامعه هدف، احیا شد.

وی تأکید کرد: لازم است تا این اردوگاه‌ها در اختیار گروه‌های مردمی و جهادی زیر نظر مرکز تربیت کودک و نوجوانان برای فعالیت‌های تربیتی قرار گیرد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه در اداره اردوگاه‌های تربیتی نه نگاه اقتصادی، که باید نگاه فرهنگی حاکم باشد، ابراز کرد: وجود اردوگاه‌های تربیتی رایگان و یا کم هزینه در استان یک ضرورت است.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان، مطرح کرد: برنامه منسجم و متناسب با نیازمندی‌های جوانان و نوجوانان برای اوقات فراغت از موضوعات مهمی است که متولیان باید برای آن برنامه ریزی داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha