چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
درس خارج

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مروی ضمن حضور در مدرسه علمیه عالی نواب، از روند برگزاری امتحانات شفاهی دروس خارج این حوزه بازدید و با اساتید ارزیاب گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز ضمن حضور در مدرسه علمیه عالی نواب، از روند برگزاری امتحانات شفاهی دروس خارج این مدرسه علمیه بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در این دیدار بر ضرورت فراهم کردن شرایط تحصیل برای اساتید و مبلغین خارج از استان که برخوردار از امکان تحصیل می‌باشند تاکید نمود و از آنان خواست تا سهولت این فرآیند با نظارت صورت گیرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، ضمن ابراز خرسندی از روند برگزاری امتحانات در مدرسه علمیه عالی نواب، اظهار داشت: حوزه علمیه خراسان اساتید برجسته‌ای در زمینه دروس خارج دارد و شایسته است، این اساتید توانمند در سطح کشور نیز معرفی و مطرح شوند تا سایر طلاب و دانش پژوهان در شهرها و استان‌های دیگر نیز بتوانند از آنان استفاده نمایند.

شایان ذکر است: امتحانات دروس خارج حوزه علمیه خراسان از ۱۹ خردادماه در مدرسه علمیه عالی نواب آغاز و تا ۳۱ خردادماه با ارزیابی تقریرات دروس خارج و ادامه روند برگزاری امتحانات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha